Digitální tisk se stoprocentním protlačením

Co to v praxi znamená? V případě reklamních vlajek se jednoduše jedná o to, že nemusíte nechávat objednané produkty potisknout z obou stran plátna či jiného materiálu, z nichž jsou vlajky vyrobené, ale zcela postačí jednorázový tisk, jenž bude viditelný z přední i zadní strany takto vyrobeného poutače. Jedná se tedy o možnost nejen šetřit přírodní zdroje, ale též Vaši peněženku.

Pro povšimnutí při příchodu i odchodu

Oboustranný tisk je vhodný nejen jako upoutávka pro řidiče projíždějící po dálnici v obou směrech, ale též jako uvítací (či naopak rozlučkový) slogan pro klienty a zákazníky, kteří se rozhodnout navštívit prostory Vaší firmy, či například výdejního místa zboží. Pozdravit se totiž sluší jak při příchodu potenciálních klientů, tak také při jejich odchodu.


</div>


            <div class=
Digitální tisk se stoprocentním protlačením
4 (80%)1