Ochranná známka má svůj význam

Naštěstí už mnoho firem pochopilo, že zaštítit své obchodní jméno, případně produkt, který firma vyrábí, je podstatné pro strategii firmy. Cílem strategie je zisk, udržení se na trhu a vytváření dobrého jména firmy. Strategie může být dále zaměřena na expanzi a rozšiřování poboček i v zahraničí. A čím se dosáhne vysněného cíle každé firmy? Tvrdou prací, vážení. Ale také Vám pomůže registr ochranných známek, ve kterém je Vaše značka obchodního jména nebo produktů zapsána. Pokud tedy nepodceníte její význam. Investice do procesu zápisu se Vám vrátí v podobě zisků, které Vám nemůže tím pádem vyfouknout firma konkurenční.

Vydělávejte i na licencích

Zápisem můžete získat i na licencích, které můžete, ale nemusíte poskytnout. I to Vám zajistí slušný příjem. Vaše produkty jsou po dobu deseti let dobře rozpoznatelné Vašimi spotřebiteli, kteří jsou s kvalitou spokojeni. A proto je kupují právě od Vás, právě s Vaším označením. Spotřebitel jde po kvalitě, i když stále existují výjimky, které jdou po ceně, ale věřte, že se nakonec uchýlí ke kvalitě.